Результати моніторингу якості освіти

                                                                              Витяг з Положення про внутрішню систему

                                                 забезпечення якості освіти

                                        у ШЗШ І-ІІІ ступенів № 12,

                                                схваленого педагогічною радою

                                                  (Протокол № 9 від 26.03.2021 р.),

                                                                              затвердженого наказом № 26-ОД від 26.03.2021 р.

             

        Завдання моніторингу  якості  освіти:

    -  здійснення систематичного контролю за освітнім процесом в  школі;

    -  створення власної системи неперервного і тривалого спостереження, оцінювання стану освітнього процесу;

    - аналіз чинників впливу на результативність освітнього  процесу, підтримка високої мотивації навчання;

           - створення оптимальних соціально-психологічних умов для саморозвитку та самореалізації учнів  і педагогів;

          - прогнозування на підставі об’єктивних даних динаміки й тенденцій розвитку освітнього процесу в школі.

     Моніторинг  в  школі  здійснюють:

    - керівник закладу  та  його  заступники;

    -  засновник;

    - органи,  що  здійснюють  управління  у  сфері  освіти; 

    - органи самоврядування, які створюються педпрацівниками, учнями та батьками;

    - громадськість.

      Основними формами моніторингу є:

    - проведення контрольних робіт;

    - участь  учнів  у І та ІІ, ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад,  конкурсів;

    - перевірка  документації;

    - опитування, анкетування;

    - відвідування уроків, заходів.

    Критерії моніторингу:

    - об’єктивність;

     - систематичність;

     - відповідність завдань змісту досліджуваного матеріалу;

     - надійність (повторний контроль іншими суб’єктами);

     - гуманізм (в умовах довіри, поваги до особистості).

    Очікувані результати:

    - отримання результатів стану освітнього процесу в освітньому закладі;

    - покращення функцій управління освітнім процесом, накопичення даних для прийняття управлінських та тактичних рішень.

    Підсумки моніторингу:

    - підсумки моніторингу узагальнюються у схемах, діаграмах, висвітлюються в аналітично-інформаційних матеріалах;

    - за результатами моніторингу розробляються рекомендації, приймаються управлінські рішення щодо планування та корекції роботи;

    - дані моніторингу можуть використовуватись для обговорення на засіданнях методичних об'єднань  вчителів, нарадах при директору,  засіданнях педагогічної  ради.

      

    Показники опису та інструментів моніторингу якості освіти:

    - кадрове забезпечення освітньої діяльності – якісний і кількісний склад, професійний рівень педагогічного персоналу;

    - контингент учнів;

    - психолого-соціологічний моніторинг;

    - результати навчання здобувачів освіти;

    - педагогічна діяльність;

    - управління школою;

    - освітнє середовище;

    - медичний моніторинг;

    - моніторинг охорони праці та безпеки життєдіяльності;

    - формування іміджу школи.

    КОРИСНІПОСИЛАННЯ

    ЗНАЙТИНАС

    © 2024 . Всі права захищено. Розроблено веб-студією "Sigma"